Вітаю гостей блогу ! Давайте навчатися разом !

Дистанційне навчання 1 клас


Дистанційне навчання


1. Закріпимо уміння писати своє ім'я, ім'я батьків, адресу. Пишемо і запам'ятовуємо.
Інструкція:перейдіть по ссилці (нижче) і знайдіть папку "Пропис імен", відкрийте її, скачайте документ з прізвищем Вашої дитини. Роздрукуйте. Успіхів!
https://drive.google.com/drive/folders/1BMBgo77GMXoxg13EgMZVUR2BQVxysbQe?usp=sharing

2. Розширюємо знання з теми "Професії"
Проблемні запитання:
·        Які бувають професії?
·        Ким працює тато?
·        Ким працює мама?
·        Нові та застарілі професії.
·        Ким хочу стати? Яку професію обрати?
       Якщо Ваша дитина не знає відповіді на ці питання, то Вам необхідно більше розповідати про те, чим Ви займаєтесь.

     Практичні завдання
Інструкція:перейдіть по ссилці (нижче) і знайдіть папку "Професії", відкрийте її, скачайте документ . Роздрукуйте. Успіхів!
https://drive.google.com/drive/folders/16rfjfvz_azs-b8z7GVYetROSB73Blmvz?usp=sharing               
     
3. Онлайн тести і завдання https://learning.ua/ru/


4. Новий тиждень: Як керувати часом?
    Що таке час і чи можна ним керувати? З цим питанням ми спробуємо розібратися  впродовж наступного навчального тижня. 
Орієнтовані дослідницькі/ проблемні запитання:
  • Чим вимірюють час?
  • Навіщо нам потрібно бути пунктуальними?
  • Як керувати часом?
5. Подивіться цікаве відео «Які бувають годинники».

Перегляньте відео «Як навчитися визначати час за годинником»

https://mamabook.com.ua/multuk-vuvchennya-godunnuka/.   Як відбувається зміна дня і ночі.
https://m.youtube.com/watch?v=F3KgFyuRghg

 Практичні завдання
Інструкція:перейдіть по ссилці (нижче) і знайдіть папку "Час", відкрийте її, скачайте документ . Роздрукуйте. Успіхів!
https://drive.google.com/drive/folders/1Ew6rF7r-1GHjrqpylgWQRnBEg2QwTyw1?usp=sharing
6.Нові завдання онлайн для учнів 1 класів 
Цікаві завдання: http://osnova.com.ua/news/1803?utm_source=email_send&utm_medium=email&utm_campaign=portal_03
7. Онлайн урок «Буквосполучення дж, дж‘».
8. Вивчаємо англійську. Перейдіть по ссилці і ви на уроці англійської!
9. Читаємо Буквар, а потім закріплюємо і пишемо.

                        
10.Новий тиждень: Весна (06.04 - 12.04). 
Проблемні запитання:
  • Чи так само світить сонце навесні, як в інші пори року? Як ми помічаємо цю різницю?
  • Як змінюються земля, дерева та інші рослини?
  • Які звуки ми чуємо на вулиці взимку, а які – навесні?
  • Чи відрізняється повітря взимку та навесні?
  • Як змінилася тривалість дня?
  • Як змінюється світ тварин і птахів навесні?
  • Коли вам більше подобається гратися на вулиці: взимку чи навесні? Чому?
https://youtu.be/l0Oy19cAQSI Пісня «Свято весни»

https://youtu.be/3fAFbHmD6owМультфільм «Каю. Привіт, Весно» 




Пригадай назви весняних місяців. 
Прочитай і відгадай загадки. 








 Практичні завдання
Інструкція:перейдіть по ссилці (нижче) і знайдіть папку "Весна. Практичні завдання", відкрийте її, скачайте документ . Роздрукуйте. Успіхів!
https://drive.google.com/drive/folders/1MRIAlBBlpeY-pzteZrKRvB896TAndPoD?usp=sharing

Як змінюється світ тварин і птахів

 навесні?








Практичні завдання
Інструкція:перейдіть по ссилці (нижче) і знайдіть папку "ЯДС. Практичні завдання", відкрийте її, скачайте документ . Роздрукуйте. Успіхів!
https://drive.google.com/drive/folders/1t3mkiagqVG3_ZxC1F1X391R-WdLdEaB8?usp=sharing

12. Новий тиждень " Великдень"(13.04 - 19.04)
Дослідницькі / проблемні запитання
  • Про що розповідає писанка?
  • Що покладемо у великодній кошик?
  • Як святкують Великдень у світі?
  • Які традиції Великодня у моїй родині?
  • Як святкують прихід весни? Що святкують навесні?
На ці питання тобі допоможуть відповісти тексти з розділу блогу "Вчимося із задоволенням".

Прочитай і запамятай слова з теми.

Автор ілюстрацій Мармур Оксана Володимирівнаhttps://vseosvita.ua/user/id335689









Відпочинь, послухай пісеньку

“Мишки на Великдень пасочку місили”


















Подивись казку  «ПисанкаЧарівне яйце». https://youtu.be/LI4SZtt3Npo 



Практичні завдання
Інструкція:перейдіть по ссилці (нижче) і знайдіть папку "Великдень", відкрийте її, скачайте документ.  Роздрукуйте. Успіхів!

13. Новий тиждень: Навіщо їсти (20.04 - 24.04).
Усім нам варто частіше згадувати слова «Треба їсти для того, щоб жити, а не жити для того, щоб їсти».
   Питання для обговорення:
- Чи любите ви їсти?
- Як ви гадаєте, навіщо ми їмо?
- Яка користь від їжі?
- Чи будь-яка їжа корисна для людини?
- Чи вся їжа смачна? А може смачна їжа бути шкідливою?
- Як ви гадаєте, чому варто обмежувати вживання смачної, але не надто корисної їжі?
- Які емоції викликає у вас процес вживання їжі?
- Як ви гадаєте, скільки разів на день потрібно їсти, а скільки води потрібно випивати?
- Що, крім енергії та сил, має давати нам їжа?

Прочитай і запамятай слова з цієї теми

Автор  ілюстрацій Руденко Анна Сергіївна








































«Смачна частинка культури»
   Ми вже говорили, що їжа – це не лише джерело енергії, а й невід’ємна складова національної культури. Особливі страви є в кожного народу, який проживає на території України.
-         Які ви знаєте українські національні страви?Яка з них є найсмачнішою, а яка – найкориснішою?
Подивіться  відео про п’ять найкорисніших українських національних страв.
А тепер переглянь уважно презентацію . Читай все, що є на слайдах, виконуй запропоновані завдання.
Урок 1






 урок 2











урок 3















Де батьки беруть їжу та продукти, необхідні для харчування?
Мультфільми про їжу
Відеофільм «Корисна їжа»
Практичні завдання
   Інструкція:перейдіть по ссилці (нижче) і знайдіть папку "Навіщо їсти", скачайте документ.  Роздрукуйте. Успіхів!

14. Новий тиждень: Світ рослин (27.04 - 01.05).
Мультфільм «Весна. Рослини навесні» https://youtu.be/r4oN0cUhs6A
   Питання для обговорення:
-         Чому людина не може жити без рослин?
-         Що потрібно рослинам для життя?
-         Що спільного між усіма рослинами?
-         Як берегти рослини?
-         Чи є рослини живими?

Прочитай і запамятай слова з цієї теми

Автор  ілюстрацій Руденко Анна Сергіївна












































                           Я досліджую світ




 Переглянь відео "Якими буваютьрослини?" 








Переглянь відео "Як розрізняти дерева, кущі і трав'янисті рослини?  "



Переглянь відео "Яку будову мають рослини? "



 


Яку користь культурні рослини приносять людям? https://youtu.be/GNIEAcGlCtY



Рослин називають «легенями» планети, адже вони споживають шкідливий для людини вуглекислий газ і виробляють кисень. 


Питання:
- - Що є «їжею» для рослин?

- Яка різниця між кущами і деревами, деревами і травами, травами і кущами?

 - Які дерева ви знаєте? Назвіть їстівні ягоди, які ростуть на кущах?
- Із яких частин складаються всі рослин?

- Чому ми маємо берегти рослини?

    Вирощування рослин – це досить тривалий процес, який потребує чималих зусиль і терпіння. Перегляньте цікавий мультфільм про пташеня Піпа.
Мультфільм «Піп саджає зернятко» 
Практичні завдання
   Інструкція:перейдіть по ссилці (нижче) і знайдіть папку "Практичні завдання. Світ рослин", скачайте документ.  Роздрукуйте. Успіхів!
https://drive.google.com/drive/folders/1g_Ocr_0SQoeEXGUS1LVq_2QqngThVQ3a?usp=sharing


   

    Запиши назви лікарських рослин:
Ромашка, м’ята, календула, шавлія, звіробій, чистотіл, мати - й - мачуха.
Увага! А тепер приготуйся писати словниковий диктант. 
Візьми зошит і ручку, сядь за стіл, будь уважним!


15.  Новий тиждень: Світ тварин. (04.05 - 08.05)
Питання для обговорення:
● Хто такі тварини?
 ● Як живуть свійські і дикі тварини?

 ● Чому треба берегти тварин? 

Прочитай і запамятай слова з цієї теми

Автор  ілюстрацій Руденко Анна Сергіївна







                            Я досліджую світ
А тепер переглянь уважно презентацію . Читай все, що є на слайдах, виконуй запропоновані завдання.
Відеоурок 1 . Якими бувають тварини?

Практичні завдання
   Інструкція:перейдіть по ссилці (нижче) і знайдіть папку "Які бувають тварини", скачайте документ. 
https://drive.google.com/drive/folders/1ue4RPimI1s4hz3DOAhdkAUejmJ58Kump?usp=sharing
 Роздрукуйте. Успіхів!
Відеоурок 2. Для чого потрібні свійські тварини?

Практичні завдання
   Інструкція:перейдіть по ссилці (нижче) і знайдіть папку "Свійські тварини", скачайте документ. 
 Роздрукуйте. Успіхів!
Відеоурок 3  Хто такі комахи?




Практичні завдання
   Інструкція:перейдіть по ссилці (нижче) і знайдіть папку "Комахи", скачайте документ.
 Роздрукуйте. Успіхів!
Відеоурок 4. Хто такі риби?




Практичні завдання
   Інструкція:перейдіть по ссилці (нижче) і знайдіть папку "Риби", скачайте документ.
https://drive.google.com/drive/folders/1vBcsnI1bn2idWEngsPX7MuUJ-xTPjQam?usp=sharing
  Роздрукуйте. Успіхів!
Відеоурок 5. Хто такі птахи?



Практичні завдання
   Інструкція:перейдіть по ссилці (нижче) і знайдіть папку "Птахи", скачайте документ.
https://drive.google.com/drive/folders/1IpMAa2Blw02ThKK4iax8cTqC0GKZhBDQ?usp=sharing
  Роздрукуйте. Успіхів!
Відеоурок 6. Чим звірі відрізняються від інших тварин?





Практичні завдання
   Інструкція:перейдіть по ссилці (нижче) і знайдіть папку "Математика і имсьмо з тваринами", скачайте документ.  
https://drive.google.com/drive/folders/1KHMCgTJs58VqJJ9ewJZtEF3Rm6KkA4tY?usp=sharing
Роздрукуйте. Успіхів!
Відеоурок 7 . Які в тебе домашні улюбленці?


Відеоурок 8 .Коли і чим живляться тварини?




Відеоурок 9. Як треба поводитися серед природи?

Практичні завдання
   Інструкція:перейдіть по ссилці (нижче) і знайдіть папку "Читаємо про тварин", прочитай тексти.  
Гра "Хто злодій? ( не роздруковувати)
Успіхів!

16.  Новий тиждень: Моя родина. (11.05 - 15.05)
Урок 1
Питання для обговорення:
  • Хто є в моїй родині?
  • Які я маю обов’язки в сім’ї?
·                    ·    Чому потрібно поважати і любити членів своєї сім’ї?
  • Навіщо родичі турбуються про нас, намагаючись завжди допомагати?
  • Чи потрібно радувати батьків та інших членів сім’ї? Як я це можу зробити?
  • Чи варто дітям просити винагороду за допомогу своїм батькам чи іншим родичам?
  • Якою має бути ідеальна родина (наприклад, «велика», «щаслива», «весела», «дружня» тощо).
  •  Мультфільм“Родина мишок”   
  • https://youtu.be/JDru5auq1eg
Прочитай і запамятай слова з цієї теми

Автор  ілюстрацій Руденко Анна Сергіївна









Урок 2
Продовжи речення:

Мого дідуся звуть ....  .

Продовжи речення:

Мою бабусю звуть ....  .




Продовжи речення:

Мою матусю звуть ....  .
Продовжи речення:

Мого татка звуть ....  .
Продовжи речення:

Мого брата (сестру) звуть ....  .

 Мультик про стосунки двох братів. Це історія про важливу річ – увагу старшого брата до молодшого, й бажання робити все разом.
https://youtu.be/jt5UqnIyuXs
                                                                                                                   Урок 3




Мультфільм “Родина мишок”  




 Вправа «Відпочиваємо в сімейному колі»
 Запропонуйте дитині скласти коротеньку розповідь (до 6 речень) про те, як вона полюбляє відпочивати разом із родиною.  
План розповіді

1.      З ким із рідних ти любиш проводити час?

    Де ви проводите час?

    У які ігри граєте?

    Якою їжею смакуєте?

  Кого іще ви хочете бачити під час відпочинку?
Урок 4



Продовжи речення:

Мої обов'язки  вдома - це ....  , .....  , .....  .


Прочитай  «Пам’ятку дружньої родини».

    Всім разом або по черзі  готувати сніданок.
  Разом обирати телепрограми для перегляду .
  Тато і мама мають спільно піклуватися про родину і допомагати одне одному.
   Діти мають допомагати батькам.
   Всі мають допомагати старшим членам родини: дідусям та бабусям .
   Члени родини не мають сваритися.
   Діти мають навчатися, бо це потрібно самим дітям.
   Усі члени родини мають зустрічатися якомога частіше.
   Усі члени сім’ї мають намагатися щиро любити й поважати своїх родичів.

Мультфільм
Заспівай разом їз членом родини пісню Наталії Май «Родина»
Практичні завдання
   Інструкція:перейдіть по ссилці (нижче) і знайдіть папку "Практичні завдання. Моя родина", скачайте документ. 
https://drive.google.com/open?id=1nST2H89oNnA4FRSEVO7-Cew7iAqcBIAf

 Роздрукуйте. Успіхів!

17.  Новий тиждень: Веселка. (18.05 - 22.05)

Урок 1
Питання для обговорення:
- Чи бачив (бачила) ти веселку? 
- Коли вона зявляється?
-   - Як з’являється веселка?
-  - Чому веселка різнокольорова?

ЩО ТАКЕ ВЕСЕЛКА?//ПРО ВЕСЕЛКУ ДІТЯМ//
      Веселка ще має кілька назв - синонімів, запамятай їх:

Прочитай і запамятай слова скоромовки, 

перші букви якої  нагадають тобі кольори 

веселки.

Автор  ілюстрацій Руденко Анна Сергіївна

-        Промов скоромовку дуже швидко, спробуй 

    позмагатися з друзями або рідними.

 Урок 2
      Пригадай назви кольорів.

Повтори назви кольорів:






    Назви кольори у тій послідовності, якій

вони розташовуються у веселці.



Прочитай словосполучення. Правильно 

вживай у мовленні.

Прочитай речення,встав  пропущені слова.

Я люблю малювати ....   фарбами.

   Художник намалював    ......      фарбою 

   яскраву     ......   .   





Палітру використовують для змішування фарб.
Практичне завдання
   Інструкція:перейдіть по ссилці (нижче) і подивіться дослід, як можна зробити веселку у склянці. 
А тепер спробуй зробити такий самий дослід. Успіхів!
Урок 3
Переглянь ще раз, як утворюється веселка.
Відео "Утворення веселки"
Кольори бувають теплі і холодні. Розглянь таблицю і запам'ятай.

Кольори бувають яскраві і світлі

 Змішуючи кольори можна отримати зовсім інші :



Практичне завдання. Спробуй способом змішування отримати зелений, фіолетовий, коричневий та оранжевий кольори.
Практичні завдання
   Інструкція:перейдіть по ссилці (нижче) і знайдіть папку "Практичні завдання. Веселка", скачайте документ.
 Роздрукуйте. Успіхів!


18.  Новий тиждень: ЛІТО. (25.05 - 29.05)


Переглянь відео "Ознаки літа" 








Відгадай загадки


 Переглянь мультфільм «Шматочок літа» https://youtu.be/AnNRAGoTddw

Прочитай уважно і запам'ятай







Практичні завдання
   Інструкція:перейдіть по ссилці (нижче) і знайдіть папку "Практичні завдання. Літо", скачайте документ.  Роздрукуйте. Успіхів!
https://drive.google.com/drive/folders/1612RWPKWD9HLG0ppb_a_RY_voIvBefZC?usp=sharing





                                           Щасливих канікул !!!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Дошка об'яв

Сделано на Padlet